Rock'n'Rollie

2010-08-20 16:00:24

 

Foto. En stor, fin bild på Dollie! Hon har gått ner 200 g nu, vilket är bra eftersom hon var lite rund. ˆ–ˆ Glad i maten är hon också... Käkar upp sin mat på ett par sekunder!

 

Jag är såå trött idag. Inatt vaknade jag flera gånger, och till sist kunde jag bara inte somna om! Jag låg sömnlös i drygt två timmar. Såg i ögonvrån hur timmarna gick... (har en klocka som lyser och skiftar färg varje timme). Sedan måste jag till slut ha somnat, för jag drömde att jag halvsovandes gled runt i stan och skämde ut mig offentligt, haha.  Jobbigt att det ska påverka en hela dagen.

 

Tags: , , , , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Daniela

Inget kul med sömnproblem, vet själv hur det är på en regelbunden basis. I natt, eller snarare i morse somnade jag vid 07.00, sen sov jag till 15.00! :/ Hela dagen blir förstörd, och nu sitter jag här, förjäkligt pigg.



Och du, underbar bild på sötnosen du har tagit!

Chawo

Heeej totoro!

Jag alskar din blogg & designer tycker dom alla ar jatte fiiina.

Men jag undrar bara en sak.

Hur gor du sa att du har 2st meny en till hoger och en till vanster??

Hoppas du kan svara + att du ar bast!:D

Petra

Hej!

Kul att du tittade in på min blogg. Lycka till i tävligen!

Vilken sötnos till hund du har!

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails