Ritar i photoshop en fredag

2010-08-27 16:44:10
Hej på er! Det är visst fredag idag. Jag känner mig ynklig, typ som om jag håller på att bli sjuk. Chihuahuorna ligger och sover i min säng, och jag pysslar i photoshop.

Jag håller på att rita en bild med inspiration från konstnären Mucha. Jag har hittils försökt rita en väldans massa "tygveck" och få det att se bra ut, men det är inte det lättaste. -_- Jag har tänkt att använda bilden i en bloggdesign. Men man vet aldrig hur det slutar, jag kanske hittar på nåt annat? Hihi, jag håller mig nästan aldrig till planerna. ˆ–ˆ

Ikväll ska jag och Sara göra en kinesisk soppa (som jag inte kommer ihåg namnet på) men det ska bli spännande att testa nåt nytt. Asiatiskt är min favvo.


Tags: , , , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails