Ny tävling på gång!

2010-08-06 12:40:07
Hej hej! Jag har en ny tävling på gång. Det dröjer lite, men jag kan avslöja att det är i samarbete med E.L.F. Cosmetics. Spännande va?! ˆ–ˆ

För att kunna vara med och tävla om de fina priserna från E.L.F. här på min blogg så börjar du med att gå in på deras Facebook-sida och "Gilla". Tävlingen startar när E.L.F. når 59.000 fans!

Håll ett öga här, för rätt som det är kör vi igång. Och priserna är kanon.  Jag håller er uppdaterade!

 

 

Tags: , , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Marielle

svar: Okej :)



Ja, alltså, det var ju en bra idé bara det att det buggar och krånglar en massa haha. Och så måste man ju anpassa sig till twitters maxgräns på 140 tecken, vilket jag inte visste så ah krångligt. Jag ska försöka fixa den där riktiga fb-widgeten om den bara vill fungera nån gång.

Anneli

Jag har varit inne på deras Facebook-sida nu.

Joy Malou

Låter super! ((:

SV; Åh! Väldigt gulligt av dig! Så tacksam för din hjälp ((:

t a k a i ♥

svar:

awh taaacj <3<3

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails