Alla goda ting är 4!?

2010-04-24 13:42:11
Hej på er. Lördag och fint väder idag!

Kolla in den här godbiten. Smashbox har en 4-delad palett med ögonskuggor i svagt opalskimrande pasteller. Det bra-iga är att man kan förvandla mörka ögonskuggor till en helt nya nyanser. Eller så kan man använda den som den är, mixad eller enfärgad, som en skir vår-look. Den kan också agera primer, som en bas under ögonskuggan för att den ska sitta bättre. Låter inte det lôvely? Hos eleven.se kostar den 325 kr! →

Syrran har åkt till Lakritsfestivalen på Hotel Nortull idag. Jag är inget stort lakritsfan direkt. 600 kvm lakrits... hjälp!

Jag ska nog ut i solen lite senare. Passa på... jag borde egentligen inte sitta inne. :}

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Anneli + vavvorna

Vilken smart sak.



Summer tackar så mycket för gratulationen.

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails