Chihuahuorna chillar

2009-09-03 13:05:03
Snart dags för lunch för mig, men jag hinner lägga upp två bilder på mina kära wawor! Jag fick låna Saras kamera idag så jag laddade över alla bilder hon tagit på krabaterna. En hel del faktiskt, och många många riktigt fina. Det kommer nog läggas upp flera på bloggen under dagen. Hoppas ni läsare gillar dem. ^_^

Dollie ligger och vilar...

 

Och Totoro sover.


Nu tänker jag ta en kopp te och en macka! :)

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Suzy (Totilou's other mami)

Boulled och Totilou! <3 Man will ju bara pussa ihjäl dem.

Anneli

Så fina bilder på båda två.

Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

Sötnosar as always:D

Joëlle

Sv; tack så mycket . Denna bloggen var väldigt söt :)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails