Och nu, TV-tisdag

2009-10-13 19:31:26
Hej på er, en helt vanlig tisdag. ˆ-ˆ

Jag kollade sajten bloggar.topplista.se och såg att jag ligger på plats 30 bland personliga bloggar. Weeee! ˆ∇ˆ

Tack till er läsare för alla besök!

I en dryg vecka har jag varit förkyld till och från, men det börjar släppa nu tror jag, som tur är. Imorrn tänkte jag åka in till stan med assistent-Nadia. Jag sysslar just nu med lite olika saker vid datorn i väntan på TV-kväll... Halv 8 hos mig, Plastikkirurgerna och Desperate Housewives. Perfekt. Dollie ska få lite mat strax, Totoro har redan fått.

Ja nu blir det lite TV-mys tillsammans!


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails