Nytt från Make Up Store

2009-10-15 13:14:26
Hej allihop! Idag är jag på gott humör. Jag är så nöjd över en hel del kap jag gjort. Efter att jag var hos min läkare igår så shoppade jag lite på Åhlens. Jag köpte bland annat den här multifunktionella concealern från MAKE UP STORE:

Cover All Mix. Äntligen. Den har jag suktat efter ganska länge. Jag kände mig sedan lite tvungen att lämna MUS-avdelningen eftersom alla uppradade och  sorterade godbitar i alla färgskalor gör mig lite smått "besatt".

Jag är fortfarande ute efter nya kajal- och ögonbrynspennor, men jag tänker söka efter lite tester och utvärderingar först.

Idag kom också min vinst från Lindas blogg ner i brevlådan! Ett twin-lipgloss i nyansen raspberry, även det från MUS. Hurra!

Återkommer lite senare med fler kap. Då blir det grejer från eBay!
The best is yet to come
...


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Rösta på din favorit Hem & Inredningsblogg

Åh den är jag oxå sugen på! Vad kostar den?:)

M

Jag kan inte leva utan Cover all mix! =)

Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Rösta på din favorit Hem & Inredningsblogg

ja man undrar hur de tänker! SUCK!



Okej, ja men jag har hört att den är super bra och håller länge!:)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails