Lösningen: 3 tangenter

2009-11-28 17:05:32
Jaaaaaa...

Photoshop funkar igen. Jag fick inte igång det efter omstarten så jag googlade problemet och fann en lösning på Adobe.com. Räddningen satt i tre tangenter: Ctrl+Alt+Shift.

Jag höll andan och tryckte in tangentkombinationen direkt när Photoshop började ladda.
Då dök rutan med Scratch Disc alternativ upp igen. Utan tvekan ändrade jag inställningarna.

Jag har uppdaterat från Trillian till Trillian Astra idag. Min favvo bland alla messengers, just för att det nämligen samlar alla messengers i ett! Alltså, till exempel så använder jag både Yahoo och MSN och behöver inte ha de öppna samtidigt. Med Trillian Astra kan man till och med connecta facebook. I like!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Karin

Vilket bra programtips !

Trillian Astra låter skitsmart !

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails