Avatars till er!

2009-11-27 15:15:37
Fredag!

Jag har ett par avatars till er idag! Avatars eller ikoner för till exempel MSN, Yahoo Messenger och forum.

Temat idag är chihuahua! Jag gjorde dem med Photoshop och de är helt ok att använda dem. Sen blir jag ju alltid glad om ni skulle berätta varifrån de kom genom en liten länk eller så, men inget måste. 

Klicka på bilderna så att de öppnas i ett nytt fönster, högerklicka och "spara som".
Den här gången blev det korthår i olika färger och mönster. Kom med egna önskemål, det blir en kul utmaning! Hoppas ni gillar dem!!



Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Anonym

så fin blogg

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails