Nybadad Dollie

2009-12-04 11:02:43
Gomorron!

Dollie fick ett välbehövt bad igår. Nu luktar hon så gott av Crazy Pet's Piña Colada schampo. Hon är inte så förtjust i hårfönen, det är ljudet som är lite skrämmande. Men då tar man fram torrfodret och börjar leka och trixa, för då blir ljudet av hårfönen bara en grej i bakgrunden som efter ett tag blir alltmer "naturligt".

Igår kväll kollade jag på filmen Max Payne, fråga mig inte varför. Den var verkligen B. Synd, för Mark Wahlberg är egentligen ingen dålig skådis. Det verkar vara så att han väljer fel filmer, haha.


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails