Nya söta prylar!

2009-08-16 20:54:24
Jag hittat ett par saker igen som var alldeles för gulliga för mig att kunna motstå!

Tikbyxor till Dollie. Ett måste när hon löper. Man kan aldrig riktigt veta om det räcker med att endast hålla Totoro och Dollie isär under löpet, de är listiga de där små...
Har provat de på henne, de passar bra. Gud så gulligt. Liiiite stora, men det gick att dra åt dem lite runt hennes lilla bull-mage. Hihihi... Tyvärr är det svårt att låta bli att fnissa, det ser lite lustigt ut - men väldigt sött! Jag vill verkligen inte att hon ska känna sig generad i dem. Dumma matte. Jag vet att hon vänjer sig, jag känner min lilla gull-bulle! ♥
Tikbyxorna kommer från eBay ($7.99)

Sen har jag köpt två supersupersöta plushies från en japansk onlinebutik. Jag blev helt kär när jag såg dem... ^_^
Nu har de hittat hem till mig, så låt mig presentera "Wasabi-kun" och "Juju-chan". Två otroligt mjuka figurer som föreställer - ja wasabi - och juju, som kommer från manju (ett ångat degknyte med fyllning) vilket är en populär japansk godbit. Mjukisarna kommer från Strapya-World!
Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Anneli

Jag gick in på länken och vad många roliga saker det fanns. Måste kolla lite närmare någon dag. Kanske man hittar något kul.

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails