Nya nagellack på väg!

2010-05-13 19:38:17
Hello! Jag har velat köpa fler nagellack ett tag nu. Kommer ni ihåg mitt inlägg med färger från Essie? Idag har jag och min syster bestämt vilka färger vi vill ha. Så nu har jag shoppat på eBay. Himla bra med eBay och att kombinera en beställning. Jag sparar en hel del! ˆ–ˆ

Dessa 6 färger klickade jag hem:

Snow, Light as Air, Re-fresh Mint, Secret Periwinkle, Liquid Leather och Tart Deco fån Essie.


Vitt och svart till min syster. Och jag hittade mina pastell-lack som jag har suktat efter, plus ett fint grå-blå-lila. Åh jag längtar!

Tags: , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Sofia

Fina. Det finns så många olika färger på nagellack så man vill köpa alla :)

Michelle

Åhh va fina färger :D Köpte ett nytt nagellack från Mavala igår de va jättefint!

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails