Tyck till om min nya design!

2010-06-08 16:30:39
Hejsan hejsan. Idag har jag till slut pillrat färdigt med min senaste bloggdesign! ˆ–ˆ Fattar inte att jag alltid ska hålla på att pillra med småsaker hit och dit så att det tar en massa extra tid för mig att få saker klara. Men detaljer är i-och-för-sig viktiga!

Ni ska få se hur den ser ut. "PixMix" kallar jag den, och som namnet avslöjar så har jag koncentrerat mig på pixeldesign. Den är liten, kompakt och "kawaii". Mycket rosa, och ljusa, klara färger. Bilden länkar till designens URL. Kommentera gärna!


Tags: , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Sofia

jättefin :)

Michelle

Guuuud va söt :D

Catherine

Den är super fint

Anneli

Superfin tycker jag.



mina andra bloggar: Chitassar o Hund i Sthlm

Penny ッ

Aaah, helt kär. Underbar :'D

sv. haha jaa, de är hemskt ;/ Aya, nu vet ja iaf var ja kan köpa nya ;)

Marika, Totoro & Dollie

Tack!! glad ^-^

Tsukii

riktigt snyggt! hur har du gjort pixelarten? jag har fått sitta o rita pixel för pixel, orkar verkligen inte! haha

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails