Tävling: Totoro-kortlek!

2010-06-04 17:46:50
Tävlingsdags! Totoro är extra glad över att få presentera tävlingen denna gång - i samarbete med Science Fiction Bokhandeln!

Nu har du nämligen chansen att vinna en: Totoro-kortlek!

Så här gör du för att tävla:
Du måste ha en egen blogg och skriva ett inlägg, där bilden och en länk till Science Fiction Bokhandeln, samt till TD&M finns med.
Lämna en kommentar med namn, e-mail och länken till ditt inlägg.

Tävlingen stängs 20 juni kl. 17:00.



Lycka till!!



( ← Högerklicka och spara bilden )

 

 

 

Tags: , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Catherine

Jag älskar Totoro så det klar jag är med.



http://cattita.blogg.se/2010/june/tavling.html

Linnzy

Hejhej!



Jättekul tävling, jag är klart med, jättefin sida också!



http://yumedesign.blogg.se/?tmp=11225453

Anneli

Hej,

Jag är naturligtvis med och tävlar om den fina kortleken.

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails