Nagellackshjul 1: 17 färger

2010-06-07 18:08:18

 

Nagellackshjulen som jag gav till min syster i present har vi tillsammans börjat fylla på med nagellack.

Vi har knappt fyllt tre hjul än, men det kommer nog sakta men säkert fyllas på...! ˆ–ˆ


Hjul nummer 1 fick visa de lila till gula färgerna.


Nyanserna här stämmer väldigt väl med hur de verkligen ser ut på naglarna, om inte något mörkare. Svårt med ljuset ibland. Det här fotot är med blixt.

 

Tags: , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Lisa Stenberg

Vad roligt med ett sånt hjul! :)

Sabina

älskar nagellack :D

zaida

häärliga färger på nagellack !

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails