Dags för ett bad, Dollie

2010-02-06 16:00:18
Nybadad! Igår hjälpte Nadia mig att bada först Dollie och sedan Totoro.

Schampot från Crazy Dog är nästan slut så jag ska beställa nytt. Det har varit riktigt bra, luktat gott av piña colada, men jag ska välja en annan doft nu - green apple!

← Kolla på lilla Dollan! Hon tycker det är jätteskönt att bli intvålad och sköljd med varmt vatten. Härligt! (ˆ–ˆ)

Nu är de rena och fina båda två, och luktar gott.

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Claudia;D

Ok, låter najjs:D

Jag ska äta ute med familjen och kanske shoppa lite:)

Biz

Men gud så söt! Ser ut som en liten gris <3 :D

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails