En nybakad, chic bloggdesign

2010-08-26 17:47:37
Yo. Jag sitter här och har en antydan till huvudvärk. Bluäää... Jag tror att det kan vara vädret. För övrigt var jag på KS tidigare idag och tuppade av under en behandling, för att det gjorde ondare än vanligt. Det kan nog också räknas in.

Jag har en avslutad bloggdesign att visa er. [Här är designen]. Det var grymt kul att göra den också, eftersom det innebar mycket smått pyssel och ännu mer ritande. Det rör sig om en blogg om bakning och med roliga önskemål om små burkar, verktyg etc. som kan hittas just i köket! Så med ordet "chic" i huvudet gjorde jag en vägghylla och fyllde den med prylar. Själva innehållet på denna blogg kommer Lena att stå bakom. Hon bloggar om bakning och det ska bli kul att läsa "In My Kitchen".

Hur tycker ni att den blev? Besök bloggen och lämna gärna en kommentar. ˆ–ˆ

Tags: , , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Marielle

ÅÅÅH! Alldeles underbar ju! :D

Anneli

Den blev jättebra, du är väldigt duktig. Hoppas huvudvärken har släppt nu.

Michelle

Meeen gud vad fin! En av dom finaste designer jag sett på väldigt länge!! Helt underbar.

Marika, Totoro & Dollie

Vad gulliga ni är!! ^-^ glad

Lena

Åh, jag är så hemskt nöjd med min design! tacktacktack<3

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails