Idé: Hogwarts-naglar

2010-04-22 17:27:59
Hej igen! Suzy, jag, Sara och Nadia har bestämt att vi ska göra Harry Potter-naglar någon dag snart. Vi får ett elevhem var, hihi! ˆ–ˆ

Men vi får inte välja
(för ingen vill ha Hufflepuff), utan vi kommer att lotta vem som får vilket. Elevhemmen är ju Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw och Hufflepuff.

Och så här ska vi måla dem. (förstora) →

Vilken tycker ni är snyggast??


Jag hoppas nog på... Ravenclaw. ˆ–ˆ

(Bilden på handen som jag har målat på kommer från OPI:s hemsida.)

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Sofia

ja jag har sett det där på någon annan sida. :)

Monica Hansen

Kul! Kreativt och roligt:) Så skulle man kunna göra med annat som fotbollslag m.m...

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails