Chihuahuapromenad i Åkeshov

2010-04-25 17:22:13

↑ Simba och en liten sötnos som jag inte vet namnet på

Idag åkte jag till Åkeshovs Slott med Totoro och Dollie för att gå på en chihuahua-
promenad, som brukar vara varje söndag kl 12. Jag kom dit ungefär vid halv ett, men jag stötte på ett par andra chi-ägare som också var lite sena. Vi gick till stora ängen och samlades, alla wawor och deras ägare.

Geez, wilket wawa-wirrwarr (som jag brukar säga). Det var wawor överallt. Jag räknade aldrig chihuahuorna, men det måste ha varit fler än 20. Totoro och Dollie var saliga och hade väldigt kul med så många små compadres. De var dessutom duktiga och uppförde sig utomordentligt väl - inget överdrivet larv eller skällande.
Guldstjärna till T & D!
ˆ–ˆ

Jag har fler foton från träffen, men jag har inte riktigt tid att fixa dem just nu, så det får bli senare. Håll utkik!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Anneli + vavvorna

Både Summer och Hera verkar må mycket bättre nu.



Ja, ibland brukar vi åka ut till Åkeshov. Om vi inte åker dit, så blir det Ekoparken vid Stora Skuggan.

Candy ♥

Gud vilka söta hundar ! :)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails