Nagellack! Hjälp, vilka färger?

2009-09-26 13:44:08
Strax ska jag ta ut waworna på promenad och sedan ta och äta nåt till lunch. Men först behöver jag lite av era åsikter.

Ni förstår... jag kan bara inte välja, jag velar bara fram och tillbaka!

 

Grejen är att min syster ska beställa nagellack på nätet och vill ha min hjälp med själva köpet. Jag tänkte ju då haka på och beställa några färger också.

Jag tror... att jag ska ha 4 stycken...

Jag har gallrat bort, och gallrat bort - och nu återstår dessa 8:

Vad tycker ni läsare? Vilka färger tycker ska stanna, och vilka ska ratas??!


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


CherryCheek

Vilken otroligt söt blogg du har! :D

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails