Hundens Dag i Kungsan 20/9

2009-09-16 17:09:37
Nu på söndag den 20:e september är det Hundens Dag i Kungsträdgården. =)

Programmet pågår mellan kl 11:00-16:00 och det blir bland annat tipspromenad, veterinärrådgivning, rasuppvisning.
Någonting som jag tycker verkar kul är Känn Din Hund, och HOT DOG BAR.

Kolla in hela programmet i pdf-format från STOKK.

Vilken tur att jag kollade in på bloggen hundisthlm, jag hade helt missat detta.


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Anneli

Ska du åka till Kungsträdgården? I så fall kanske vi ses. Jag tänkte ta Yoda med mig.

Mikaela

Jätte söt blogg du har :) Och hoppas du får trevligt i kungsan om du åker dit!

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails