Storbeställning Nagellack

2009-10-22 13:10:21
Hallå! Jag berättade för ett tag sedan att jag och min syster höll på att vela fram och tillbaka över färger på nagellack inför en storbeställning. Nu har vi i alla fall äntligen hittat en bra eBay-säljare, bestämt oss för färgerna och beställt! Phew.
Det blev inga Zoya-lack, istället blev det China Glaze, Color Club och OPI.

Här har jag klippt ihop bilder på färgerna, först ut China Glaze:

Fr. vänster: Bermuda Breakaway, Spontaneous, Naked, Rosita, White on White


Color Club: Top Coat, Sex Symbol, Sultry Diva, Yachty Yachty Yadda


OPI: We'll Always Have Paris, Got the Blues for Red

Det tar ca 1-2 veckor för paketet att komma fram, så vi väntar med spänning. Det blev mest cremelack, några glitter och ett shimmer. Jag är grymt nyfiken på Spontaneous och Naked!


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails