Minibyrå till smink m.m.

2009-10-27 22:38:39
Gokväll! Det blev ett sent blogginlägg idag. På förmiddagen åkte jag till KS, åt sedan lunch i kafeterian, för att därefter åka vidare till Kista Galleria. Där köpte jag faktiskt ett sortimentskåp på Clas Ohlson. Ja visst låter det weird? Men jag tänker ha det som sminkförvaring, och till andra småprylar som hårnålar, gummisnoddar m.m!

Det är någonting jag har funderat över länge, och så blev jag inspirerad när jag såg andra bloggare som gjort likadant. Det blev då ett svart skåp på 30×28 cm med 19 transparenta lådor. Pris 159 kr. Bild till höger →
Inte det snyggaste kanske, men lådorna är i perfekt storlek. Toppen att kunna lägga långa penslar i nedersta lådan.

Jag ska fixa till det lite med etiketter eller någon slags textmärkning. Vi får se vad som händer. När det är klart lägger jag upp en bild på verket!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Anneli + vavvorna

Det var en smart idé. Kanske värt att prova.

Anneli + vavvorna

svar: kul att du gillar den nya looken på bloggen.

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails