Uh-oh... Photoshop error!

2009-11-28 15:36:47
Det har uppstått ett orosmoment! Photoshop slutade plötsligt att funka! Det började med att jag startade Photoshop och fick upp ett meddelande om att jag borde ändra Scratch Disc utrymmet till en annan disk än den nuvarande. Jag gick in i Preferences och kollade. Det primära var Startup, det sekundära var D: och sista var C:. Jag ändrade då om till D:, C: och None.

För att ändringarna skulle få effekt stängde jag ner och öppnade Photoshop på nytt...


Va! Sh*t... Nu har jag en klump i magen.
Jag kan ju inte gå in och ändra tillbaka nu!

Snälla, snälla låt det funka efter en omstart av datorn.
Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails