Solkysst

2010-05-08 19:52:50


Hej på er! Här ligger Totoro och solar - fast inomhus! ˆ◡ˆ Igår var jag och klippte mig, inget särskilt, bara topparna. Men jag färgade också! Nu är jag väldigt ljus violettblond. ˆ▾ˆ

Ikväll har jag myskväll med mamsen och syrran, ja och waworna såklart! Vi har lagat och just ätit en god ny maträtt som var en slags thai-röra. Kvällen fortsätter med film.
Det blir antingen Deja Vu eller Afterwards, som båda verkar vara en bra thriller!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


lissie

sv; gör det :D den är god!

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails