Totoro till "Sveriges tokigaste hund"

2010-05-20 16:27:26
Hej på er. Sorry, dåligt med updates och foton den senaste veckan!

Jag fick syn på en rolig tävling - Rösta fram Sveriges tokigaste hund - och såklart tänkte jag på Totoro, som är tokigheten i ett nötskal. ˆ–ˆ Lägg en röst på Totoro! Man får rösta en gång varje dag. Vinsten är en fin videokamera från Sony. Totoros bidrag blev bilden där han sitter bredvid en flaska tequila och gör en knäpp min, medans han har den lilla röda sombreron (korken till flaskan) på huvudet. ↓

Tags: , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


carola

kikar runt på lite hundbloggar..



Jösses sån härlig bild:).Har nyss blivit hundlös efter 9 år, saknaden är såå stor.

kram på er

Keisuke

Totoro~ ^^/

かわいいね〜。

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails