Mysig slö-tid

2010-05-11 19:46:48
Hej igen. Nu ligger Dollie bredvid mig. Vi har precis ätit, och nu spenderar vi lite slö-tid tillsammans. Jag älskar att jag har kvällssol i mitt rum, för det ger ett sådant mysigt ljus.

Jag fick designa en ny blogg-header till Michelle och Tigger nyligen och den är uppe på plats nu. Jag blev helnöjd, och det blev Michelle (och Tigger hoppas jag, hihi) också! Hon har alltid så fina designer på sin blogg, så visst blev jag lite smickrad av att hon ville ha en header av mig. ˆ–ˆ Titta gärna förbi Michelle och Tigger och säg vad ni tycker.

Om du eller någon du känner vill ha en ny header eller en bloggdesign så fråga gärna mig! :)

Jag hoppas på fler beställningar!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Michelle

Åh de så fint på min bloggnu :)

Anneli

Jasså, är det du som har gjort den. Superfin. Vad duktig du är.

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails