Ändrade planer

2010-05-03 17:28:24

 

Det blev inte Hard Rock igår kväll, för det visade sig att brorsan var tvungen att jobba över. Han kunde ju inte ringa och meddela det heller. :P :P Istället åkte jag med syrran, mamsen och papsen till Kista Galleria. En sen middag blev det, men det var mums. Jag vågade till och med testa något nytt (tar alltid sushi) på Asian Tapas och det ångrar jag verkligen inte. Hot och gott! Skaldjursmix och tofusallad.


Vi ska ut och äta igen nu på torsdag, med lillebror.
Någon annan restaurang än Hard Rock. Undrar vad det blir?

 

Fotot: Fin bild på Dollsan eller hur? ˆ–ˆ


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Rora

SV: Tack så mycket!:D

buunie, to be continued..

din bloggheader är så fruktnsvärt SÖT! hur har du lyckats egentligen :O

lissie

sv; inget att tacka för :3

Anna

Svar: Aww, tack du! :'D

Så söt bild på Dollsan!

buunie

sv: härligt :D går du / har gått ngn medialinje ?

Maria

fin blogg :)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails