Nytt torrschampo

2010-03-07 13:40:58
Jag har nyligen köpt ett torrschampo från Batiste. Tidigare har jag använt Lee Stafford och Batiste Tropical och där vann helt klart Batiste. Det var doften som var avgörande. Men den här gången valde jag en annan doft som heter Batiste Diva. Jag köpte det online på brittiska Pharmacy2u, det var faktiskt billigare än vad jag hade hittat på eBay. Dock har det ännu inte kommit, men det är i alla fall postat, så jag längtar förväntansfullt på en avi! ˆºˆ
Så här låter beskrivningen: "Batiste Diva Dry Shampoo with a heady oriental fragrance - Fruity top notes of delicate apple, wild berries and succulent grapes blend with heavenly floral aspects of exotic lily, jasmin and wild iris on a backdrop of smooth sandalwood, cocoa and warm musk."

Som Maria Montazami skulle ha sammanfattat det - MUMS.

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Rora

Du blev veckans blogg! :)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails