Helgen

2010-03-29 11:25:03
Hej hej! Igår var en hektisk dag. Efter en ganska lugn helg med filmtittande - jag såg Couples Retreat i mörkret med tända stearinljus (släckte ni också alla lampor?) - så var jag ute på mitt första "uppdrag" igår i sällskap av mina agentkamrater, i antidiskrimineringstjänst, eller vad man ska säga. Det var ju en liten pina först att förlora en sovtimme i och med omställningen till sommartid, den lilla timmen kändes faktiskt. Men själva uppdraget gick bra, det var rätt kul. Eftersom vi följde ett tajt schema och gick runt ganska mycket i kylan så tärde det på mig ganska rejält känner jag så här i efterhand. Igårkväll var jag dödstrött. Nu har jag hämtat krafter igen! Och det är ju bra det, för idag försätter uppdraget. På kvällen denna gång. ˆ–ˆ

På hemvägen igår stannade jag till vid Rusta och köpte en fodrad regnkappa till Totoro. Dollie har redan en likadan inköpt förra veckan, och de är faktiskt jättebra. Nu är det ju så förbannat slaskigt och geggigt ute, så trist att deras stickade tröjor nästan blir förstörda av smutsen. Gosigt fleecefoder också. Det var den sista lilla jackan som fanns kvar!

Så här ser jackan ut.

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails