Avslöjande lip gloss!

2010-03-19 18:09:55
Mood Swing Lip Gloss. Jag fick syn på detta lip gloss idag från Too Faced.

Grejen med just det här glosset är att det skiftar nyans efter ditt humör! Ljust till mörkt. Ni kommer väl ihåg de där ringarna man hade som bytte färg? Precis så, fast nu också som smink. Det finns i olika färger, till exempel rosa, lila och lavendel.

Det kommer en liten färgkarta med på köpet så att du kan läsa av vilken färg som motsvarar respektive känsla. Några av känslorna är bland annat kär, svartsjuk, glad, arg, och tänd. Det låter kul tycker jag, haha!

Men personligen gillar jag egentligen bara väldigt ljusa nyanser på läpparna. Jag funderar just nu på  situationer som möjligen skulle kunna uppstå... Det skulle ju kunna bli lite awkward. Avslöja för mycket, ge fel signaler? Det kan ju till och med skära sig mot kläderna, håret, vad vet jag? ˆ–˜


Användning på egen risk!




Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


maddie

fasen va coolt, sånt vill jag ha!

t a k a i ♥

svar::

awh, tack sötnos! ^_^ <3

jag äääälskar den sidaaan :o man kan tyå gå vilse där :(((

t a k a i ♥

svar:

den heter sketch block! :>

oawh jag veet, superrosaaa hihi xD

kc

Faan vad sööt blogg du har!

buunie

avslöjar den om man är tänd så är det väl bara att be till gud att ingen i närheten kan tyda vilken färg som betyder vad xD men det lät ju riktigt spännande :O

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails