Shoppat på Nelly.com

2010-06-28 18:16:46

 

Hej hej! Idag passade jag på att shoppa på rean hos Nelly.com (kod SOMMAR2010). Det blev en sommarklänning till mig och ett par Konad nagelgrejer till min syster, men jag får nog låna dem också. ˆ–˜ Den lilla förpackningen innehåller en  stämpel och en skrapa. De två skivorna i mitten har etsade motiv på som man målar nagellack över, skrapar bort överbliven färg med skrapan, plockar up motivet på stämpeln och trycker den på nageln. Ska bli kul att testa!!


Tags: , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


molly

Den sommarklänningen köpte jag härom dan ochhar på mig den nu! Fast i blått :D

helen ASIAT

Snygga saker du har shoppat!

har du haft en bra dag sötnos?

PUSS! ;*)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails