Midsommarkladdkaka

2010-06-26 13:37:44
Hej hej! Det åskade här lite tidigare, och gissa om hundarna sprang runt och oroade sig. Nu är det lugnt och soligt, fast inte lika hett som igår!

← På bilden här är våran  fina Mississippi Mudpie, (ur Två Systrar Söta) som fick heta Midsummer Mudpie istället. Den började vi baka redan i torsdags. Grunden liknar en kladdkaka, fast tjockare och med hasselnötter i. Dessutom proppade vi ner små marshmallows i hela kakan när den fortfarande var varm. Och igår gjorde vi iordning kolasåsen som skall vara ringlad över hela härligheten. Maffigt! Jag smakade en bit igår och den var j-vligt maffig men vääldigt god.

Tags: , , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


sara

sara

Fin blogg .Följ gärna min blogg bloglovina

Anonym

Vad roligt att baka. =)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails