Vilken mascara?

2010-01-27 13:43:12
Hej på er! Jag ska köpa en ny mascara, det är dags för det. När jag tänker efter så har jag nog aldrig köpt samma sort som tidigare, det har alltid blivit en annan.

L'Oreal Teleescopic har jag använt nu senast och den har jag varit nöjd med. Men jag har bestämt mig för att testa någon av dessa två:

Maybelline Colossal Volum' Express
Imju Fiberwig

Hjälp! Jag kan inte bestämma mig!
Vad tycker ni?
Har ni testat dem och kan tipsa om för- eller nackdelar?

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


malin persson

den i mitten(den gula) är hur grymt bra som hellst, + att

den har en lukt av honung x)

Jennie

jag har testat båda och Colossal är mycket bättre än fiberwig. Colossal ger mer volym och klumpar inte. Fiberwig ger också bra med volym men är klumpigare och luktar "barnsmink". Hoppas du blev nöjd med svaret :)

Sabina

Colossal är jättebra, inga klumpar och fransarna får en fin volym. Jag älskar den! =) har gett den en liten recension i min blogg om du kollar

Matilda

Den gula är den enda jag testat, jag tyckte inte alls den var bra, jätteklumpig borste och luktade hemskt. Jag tyckte den gav klumpiga fransar med...



Den bästa mascaran jag testat är define a lash från Maybelline, det är den jag har nu, den är jättebra!

marie :: pixelhoe

Jag har testat fiberwig, och tyvärr var den inte så bra som jag förväntat mig.. Dels var det jätte svårt att få ett bra resultat utan att det kladdade ihop sig, och de enda mascaran gjorde var att förlänga, så jag som redan har långa, men inte så tjocka ögonfransar kom INTE bra överens med den mascaran :p Det enda positiva med mascaran var att den satt som berg hela dagen och kom av hur lätt som helst med ljummet vatten :)

Claudia

Loreal's Extra Volume Collagene måste du testa!

Marika

Oj vad många tips, superbra! TACK! :D :D

marie :: pixelhoe

tack så mkt :) håller dock på att byta design förtillfället :p

Sofie

Tycker bäst om Fiberwig då den sitter bra och är väldigt lätt att tvätta bort. Smaken är väl olika men jag gillar inte doften på colossal.

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails