Totoros födelsedagspaket!

2010-01-21 16:43:52

Totoro tackar och voffar för alla fina gratulationer från er läsare!! Han har haft kul idag och lekt med presenter. Här på bilden ovan ser ni hur smällkaramellerna/piñatas blev! Visst passade pappret bra? Totoro och Dollie fick öppna varsin till lunch. Dollie blev misstänksam och betraktade hotfullt sitt helt och hållet harmlösa paket.

 

Hjälp erbjöds av Totoro som också delade med sig av godiset. Det var klurigt men roligt att öppna paketen! Nu ligger båda två och sover utmattat på min säng. Totoro har haft sin festliga slips på sig idag, jag tog ett par bilder, men sedan började han bita på den så nu är det tillfälligt slipsfritt. Återkommer med fler bilder!


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Placebohoe

Grattis :) Jättefina paket :) vad roligt! ^^ kram

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails