Sherlock Holmes

2010-01-12 19:52:22
Film. Jag var som sagt på bio igår kväll och såg Sherlock Holmes, som jag sett fram emot. Den överträffade alla mina förväntningar!! Robert Downey Jr och Jude Law var helt lysande som Holmes och Watson.

Det viktorianska England är yay! Snygga kostymer, snygga miljöer, snyggt skådespeleri.

Ett extra plus till Guy Richie som tydligt satte sin prägel på filmen. En glad överraskning var att det är som upplagt för en uppföljare. Jag kan knappt bärga mig!

För övrigt håller jag på att sätta ihop den nya blogg-designen som jag lade på hyllan över jul och nyår. Jag har nu tagit tag i det igen och bestämt mig för starkare och klarare färger, mer kontrast. Layouten är mer eller mindre likadan. Men ännu dröjer det lite!


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Biz

Ååh, gillar du äldre serier och folmer som handlar om 1800-talet också? :D

Placebohoe

Ja star trek är awesome :) Allt bra? kram

Biz

sv: Allt bra^^ Åååh mysigt med bio :D

Ordrik

Ja, denna film överträffade mina förväntningar också. Den var väldans välgjord och det är roligt med en ny tolkning av en så gammal klassiker som Sherlock Holmes. Modigt av Guy Richie, tycker jag, och ett väldigt bra drag :)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails