Rinnande ögon

2010-01-03 14:04:53
Söndag. Jag har precis tvättat håret, ahh jätteskönt. Det tycker också Totoro, eftersom han alltid vill ta del av värmen från hårfönen. Jag sitter nu här och kollar runt på nätet efter en produkt som heter JP Eye Care, som ska förbättra rinnande ögon hos hundar. Att ögonen rinner kan bero på många olika saker. Det kan vara allt från problem med tårkanaler, vädret, typ av hundfoder etc. Blåsigt väder och kyla kan ju få allas ögon att rinna! Totoro har som sagt problem till och från med rinnande ögon och det ger missfärgningar i pälsen i form av rödbruna ringar eller fläckar som är särskilt synliga hos ljusa hundar.

← Stor skillnad i missfärgning!

Jag ska läsa lite på chihuahuaforumet om andra har fått bra resultat av just JP. Chihuahuägare som läser min blogg, kom jättegärna komma med era råd och rön!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Placebohoe

tack :) allt bra? Kram

Michelle

Stackarn, hoppas de fixar sig.

Anna

Vad äter han för mat? När vi bytte mat vart mina killars ögon bättre :D

Anna

Vi bytte bort från RC och det försvann. Kanske värt att prova något annat?



VIsst behövs jackorna, det är ju svinkallt ute! ;D

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails