Julminne 2009 förevigat

2010-01-08 16:14:31
Julen 2009. Ett foto så här innan julgranen kastas ut! Snart är den ett minne blott. Dekorationen blev rött och guld, klassiskt men vackert. Inget krimskrams, (typ tomtar och sådant som man gjorde på dagis...) som mamma såklart gärna vill spara på.

Idag har det storhandlats. Det blir ett recept ur kokboken Wagamama till middag, och till det behövs en hel hög ingredienser. Jag kan varmt rekommendera den kokboken om man gillar olika sorters japansk mat!

Waworna är nu uppe och busar igen efter att ha legat på min säng och slöat nästan hela dagen.


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


hanna

tjabba, snygg blogg!



kram hanna

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails