Gömd Makaronilåda

2010-01-07 20:57:57
Totoro. Här ligger han mjukt och skönt, ihoprullad! Jag använde pappas stativ till den här bilden, det ska jag testa flera gånger.

Under fårpläden ligger en bädd i skumgummi som jag har sytt.
Den har fått smeknamnet "makaronilådan". Just för att när Totoro ligger böjd sådär ser han ut som en makaron.

Nu ser jag fram emot ett nytt avsnitt av serien Fringe som kommer ikväll på 5:an!

Bai bai!



Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Annso

Åh, vad härligt! Ja, dom små hundarna kan verkligen konsten att rulla ihop sej:)

Lea

Haha, makaronilådan... lysande! Han är för gó.



En vetekudde ska jag absolut prova. Har aldrig tänkt på det faktiskt, även om jag har en gammal sådan som ligger slängd i skåpet... ska genast ta fram den och se vad Leo tycker :o)



Åh, tack tack! Vad snällt av dig att vilja länka, det gör mig glad :o) Jag gav mig friheten att länka er i går, hehe!



Hoppas ni får en mysig fredagskväll.

Kram Leo & Lea

Placebohoe

hej du är med i tävlingen och har nummer 9. Gör reklam om tävlingen i din blogg och få dina läsare att rösta :) kram

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails