Hjärnan halvsover

2010-01-09 16:57:05
Lördag. Idag har varit en ganska seg dag. Jag orkar inte göra nåt direkt, hjärnan halvsover. Så jag sitter och klottrar lite i photoshop, facebookar osv. Det vanliga.

Jag gick igenom gamla foton, hittade några på Totoro från 2008 när han posade som modell för hundtillbehör på Djurens Hörnas hemsida.

Jag fixade till bilden, den var alldeles pixlig och ful. Nu ser den faktiskt bättre ut.

Totoro i en sportig tröja!

 

 

 

 

 

 

 

Edit: Biz har helt rätt. Det kan ju vara kul att se hur den nya bilden blev jämfört med den gamla! Jag skyller på min hjärna som faktiskt halvsov. ˆ−ˆ

Gamla vs nya

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Lea

Vilken söt tröja, har du adressen till Djurens hörna? Alltid kul att kika in nya tillbehör :o)



Totoro's teckning är ju bara för häftig!



Hoppas ni får en mysig lördagskväll.

Kram Leo & Lea

Catherine

Vilken Sötis

Catherine

Just det! Jag hade en fråga till dig den där jordgubb hund sängen som du har på bild vart hittade du den??

Biz

Så söt han är :D Cutie^^ Och bilden blev ju jättesöt :) Vore kul om du ville visa upp den gamla bilden så man ser vad som har hänt med den :D

Kram!

Marika, Totoro & Dollie

♥ Tack för alla kommentarer! ♥ =D



Djurens Hörna finns här: http://www.djurenshorna.se/



Och jordgubbsbädden hittade jag på eBay. Köpte den för ung. $25 från USA :)

Biz

Vilken förändring! Blev mycket sötare^^

sv: Vad härligt! Min kväll blir nog inte så mysig, vill få bort all jul-inredning så fort som möjligt :P

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails