Lång eftermiddag

2010-01-07 17:02:11
Gääsp. Jag tittade precis på Fifth Element, och jag blir så trött av att kolla film på dagen - filmer ser jag helst på kvällen. Det är ju hur länge sedan som helst man såg den!

Under hela filmen låg Totoro i mitt knä och sov. Dollie låg, och ligger fortfarande på min säng.

En liten tröttis.

Tidigare idag spelade jag lite till på Machinarium. Ja, nu har jag hela spelet! Yaaaay.


Nu måste jag fortsätta!


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Placebohoe

Söt :)

Lea

Tack för kommentaren! :o)



Vilken tur att hundarna är lika trötta som man själv, hade varit jobbigt om de sprungit runt som tokar när man bara vill ha lite lugn och ro!



Ha de gott!

Leo & Lea

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails