Vårplaner

2010-01-19 16:49:14
Vilken seg dag. Jag har varit så himla trött de senaste dagarna, det kanske är därför. Igår somnade jag i bilen på väg hem (det var inte jag som körde). :)

Jag längtar till våren riktigt mycket. Det ska bli så skönt! Visst är det härligt när knoppar kommer på träden, när solen skiner och man börjar känna att den verkligen värmer. Det är inte så långt kvar. I vår och i sommar vill jag göra många utflykter. Besöka mysiga caféer, trädgårdar, slott m.m. ˆ−ˆ

Vad har ni för planer till våren?

Skönt för waworna också att slippa de tjocka kläderna. Dollie blir riktigt sur ibland när man ska sätta på henne en stickad tröja.

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Placebohoep

Så söt bild, jag älskar att kolla på alla dina bilder, så läckra :) Ja se den filmen, väldigt grym var den :) kram

Biz

Även om hon blir sur är hon väldigt söt i sin utstyrsel :3

Har du gjort designen helt själv? Den är så söööt <3

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails