Din röst

2010-01-17 15:21:23
Hej på er läsare. Började skriva det här inlägget innan lunch, åsså blev jag avbryten. Jag lägger in annonser åt mamma på blocket.se vilket också innebär fotoredigering. Suck, vad jag inte gillar gryniga foton.

Men i alla fall. Placebohoe håller en tävling igen! Priset till vinnaren är inte bara ett inlägg och länkning, utan en... Hello Kitty necessär ← Ja, precis! Hur kan jag inte delta!

För att vinna behöver jag såklart eran röst!
Gå helt enkelt in på tävlingsinlägget och rösta på min blogg:

bidrag nr

6


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails