Bio, sushi & kimono-tofflor

2010-01-11 14:15:39
Hej hej på er!

← Kolla kimono-tofflorna!
De ser så himla söta ut så jag är in lôôve. Dessa är visserligen pyttesmå men det är nog inte så svårt att ändra.

Det är ett gratis mönster som jag spontant hittade på en webbsida.

Jag ska be min pyssliga mamma att sy ett par åt mig!



Yeees, det blir middag ute och bio ikväll. Jag är taggad, jag har sett fram emot Sherlock Holmes. Dessutom så ska det bli gottigott med sushi.


Brr!
Just nu fryser jag... jag ska ta en kopp grönt te och äta en varm smörgås.
Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Biz

Var hittar alla de söta små bilderna??? syftar på sushibordet

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails