Award

2010-01-27 11:09:24
Denna award fick jag av Tsukii, och jag blev glad!!

Alltså den som får denna award ska:

1. Kopiera awarden på sin blogg
2. Länka till personen som gett dig awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!

1. Varje dag löser jag minst ett sudoku.
2. Jag kan skriva lika väl upp-&-ner som rättvänt.
3. När jag har tid fördjupar jag mig gärna i olika språk, t.ex. min favorit - japanska som jag började läsa och självlära mig på egen hand för ett par år sedan.
4. Jag är synestet (ser siffror, bokstäver, vissa ord i färg).
5. Jag har en craze på sushi-soja, och kryddor som ingefära, chili och kanel.
6. Jag har länge varit, är fortfarande och kommer alltid att vara ett stort fan av The Beatles!
7. När jag var två år och skulle operera bort polyperna, fick jag ett hjärtstillestånd och var "död" i hela 14 minuter.

Dem som jag ger denna award till blir:
Placebohoe
, Pinkbiz, Matilda, Michelle, Babylily, Leo&Lea & Takai!


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Biz

Tack så mycket :D

Matilda

Tack så mycket, men hur tar man awarden? Jag kanske är lite trög, men det går ju inte att högerklicka...

t a k a i ♥

svar:

awh, taaack :3 <3<3

nu har jag skrivit om den på min bloggis :3

MIchelle

Åh va kul :D Ja ska fixa den så fort jag hinner! Tack :)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails