Lördag

2010-02-27 12:34:49
Hej mina vänner! På måndag är det ny månad, yeehaw, vilket också innebär att jag kommer med en slumpgenerator på random.org att dra en lycklig vinnare av en Personlig Almanacka. Oooh spännande!! ˆ–ˆ Vi får hoppas att det med ny månad även skyndar på mot en härlig vår. Ingen mer snö nu! -_-

För övrigt går jag på tredje penecillinkuren för i år. ›_‹ Förbannade infektion som inte verkar vilja ge med sig! Eller så har jag blivit immun! Hoppas att det går över den här gången.

Idag ska jag fortsätta att spela lite Mario Kart. Det är grymt att spela online! Och jag får inte missa dokumentärserien på TV4+ idag om "övningsföräldrarna", hihi. ˆ–ˆ Några brittiska tonårspar har fått prova på att bo ihop under en månad och ta hand om allt från spädbarn till pensionärer. Vilken pärs... Sista avsnittet idag.

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


TSUKII ♥

ååååå jag hlåler tummarna!! :D

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails