Två paket

2010-02-19 16:25:47

Hej på er!! Ingen update blev det igår. Jag har planerat lite löst att ha en "bloppis" faktist (blogg+loppis hihi), för det vore kul. Jag vill bli av med kläder och eventuellt prylar som jag inte använder.

Idag fick jag två paket med posten som jag har väntat på! Hundschampot från Crazy Pet och ögonbadet till Totoro. I paketet med ögonbadet fanns också ett tuggben! Kul överraskning tyckte Totoro. Det är inte det enorma tuggben som Dollie leker med på bilden här ovan, utan ett mycket tunnare.

Ha en mysig fredagskväll!!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Placebohoe

Så söt bild :) kram

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails