Kurerar mig

2010-02-16 13:10:10
Hej hej! Idag mår jag riktigt illa, och det beror nog på den rejäla penicillinkur som jag precis har börjat med. Usch usch. Extra stark dos, färre dagar. Och det är ju faktiskt ganska bra!

Jag har beställt J-P Eye Care till Totoro. Det är ett ögonbad som håller tårkanalen ren och öppen så att ögonen slutar rinna, och på så sätt minskar missfärgningar runt ögonen. Den beställde jag på hundshopen.com.

Något som jag har funderat på ganska länge är att skaffa s.k. nametags till waworna. Sådana små metallbrickor med ingraverat namn och nödvändig info att hänga på halsbanden. Det har liksom flugit iväg, men nu har jag hittat ett bra erbjudande med valfri form och färg på brickan, olika fonter, dubbelsidig gravering.

Har ni några namnbrickor till era husdjur, och hur ser de ut? ˆ–ˆ

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Cecilia

Hej.

Var gärna med och tävla i min blogg. Har precis startat en ny tävling där du kan vinna ett presentkort på 300:-

Puss & kram

Förlåt om du tycker det här är en sån där spamkommentar :)

Placebohoe

Tack :) kram

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails