2 Tävlingar

2010-02-13 20:03:14
Jag kunde inte motstå dessa tävlingar, klart man måste ställa upp!


Engla lottar ut ett Studio Secrets makeup-kit från L'Oréal. Jag har valt min Studio Secrets favoritprodukt, och det är denna Anti-Redness Primer. Varför just den? Den utlovar precis vad jag önskar uppnå varje gång jag lägger på min mineralfoundation: En jämn och fin helhetsnyans. En primer borde finnas på min makeup-hylla, men det ser tomt ut där!

Bye-bye fula röda fläckar och rodnader!?


Millah lottar ut ett presentkort värde 400:- hos Hemdeco.se
Det finns en vas där (art-nr. 01-52534) som jag fastnade för! ˆ–ˆ

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails