Hej eBay

2010-02-11 12:57:16
Wow, det var ett tag sen jag eBay-ade. Jag insåg det nu, att jag inte bloggat så mycket om onlineshopping på den senaste tiden. Foto har dominerat bloggen ganska länge! Det blev mycket inlägg om shopping förut då jag snabbt och säkert förnyade mitt makeup-lager.

Men nu
har jag faktiskt gjort två mycket bra köp på eBay! Det blev en helt ny mascara, den gula från Maybelline som jag fick så många bra kommentarer om. Jag sparade mycket för priset med frakt blev ynka 55 kronor! ˆOˆ
Det andra köpet var Green Apple shampoo från Crazy Pet.

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


KATTIS

Åh, jag älskar verkligen din blogg!! Tror jag hittade den för längesen under min "hundbloggar" period, haha. Men nu hittade jag den idag igen! Kommer verkligen kika in här ofta!



Jag har velat beställa från ebay länge! Men aldrig riktigt förstått eller vågat. haha. Men är det svårt? Hur funkar betalningen osv?



Kram Kattis

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails